Es meu estiu

1. Ara te toca fer volar la imaginació per ser el més original i interessant possible. Has de fer una entrada totalment lliure. Pots tractar el tema que vulguis, que sigui del teu interès i l'has d'acompanyar d'imatges adients i representatives. A gaudir!
ES MEU ESTIU 
 Aquest estiu va comensar dia 23 de Juny, que es mateix vespra era sa "vispera de San Juan" que me vaig quedar tancada dins ca meva  per que havia duit 3 asignatures suspeses i es meu estiu sabia que seria molt aburrit...
varen passant es dies i setmanes i no sabia res de ningu ni veia a ningu, sa meva rutina era molt avorrida, nomes anava a ca sa meva padrina per dinar i dos pics a la setmana anava 1h a repas, i tot s'altre temps dormia o mirava sa televisió, quan ja haavia passat un mes mumpare me deixava emplear es telefono al fi, i sa gent me demanava per quedar i jo sempre lis deia que no, fins que un dia me diu mumpare, be Marga si algun dia vols surtir te don permis,  i cada finde surtia amb ses meves amigues
Varen comesar a venir ses festes, i vaig anar a sa fesa de Sa Rapita, lavors a ses de sa Colonia de Sant Jordi , Campos i llavors sa mes esperada, Ses Salines
Duran aquestes festes vaig coneixer un grup de 4 nins que tots eren de diferents llocs, eren molt simpàtics i de totes ses edats, entre es 13 i 16 anys. 
Ens varem fer mnolt amics i quedavem a ses fets o per anar a sa platja.
Ses darreres setmanes d'Agost vaig estudiar cada dia per que dia 1 i 4 d'octubre i me vaig posar ses piles i dia 5 me varen donar ses notes i en vaig dur 2 d'aprovades i 1 me va quedar suspesa.
I ja era hora de tornar a comensar s'institut







.

Comentarios

Entradas populares de este blog

El meu moment

El Petit Príncep

Accentuació