Caps de setmana

Caps de setmana



        1. Explica com ha anat el teu cap de setmana. Comença per explicar el divendres horabaixa, el dissabte i el diumenge. Mínim 20 línies.

El divendres va ser un dia molt laight, no vaig fer gran cosa, vaig estar al sofà tot l'horabaixa mirant una pel·lícula , el vespre em vaig dutxar i em vaig anar a sopar amb els meus amics com cada divendres i sobre les 12 el meu pare va venir a cercar-me i em vaig quedar dormida molt rapit. El matí següent hem vaig despertar bastant tart, no vaig berenar i hem vaig posar a fer net el meu quarto, i quan va ser l`'hora de dinar vaig anar a ses salines a ca sa meva padrina a dinar i llavors l´horabaixa hem vaig dutxar-me i arreglar-me per que a les sis hi havia d'inauguració del crossfit i vaig anar i llavors una amiga de palma i jo varem anar a sopar a sa colonia de sant jordi i varem sortir es vespre amb sos amics per es Molt bé, i sobre les12:30 el meu pare hem va venir a cercar i vaig mirar una pel·lícula i me vaig dormir bastant tart, el diumenge a dematí hem vaig aixecar a les 11 i vaig berenar i vaig arreglar els meus cussos i vaig fer la peixera neta i a la una vaig anar a dinar, s'horabaixa hem vaig arreglar i vaig anar a fer un gelat a nes Colonial amb unes amigues i llavors varem fer tot el passeig i va venir a veure-mos un amic i varem estar una hora amb noltros  

Comentarios

Entradas populares de este blog

El meu moment

El Petit Príncep

Accentuació