Bullying

Stop bullying

  1. Cerca informació sobre el bullying i explica el que és exactament.
Assetjament físic o psicològic a què sotmeten, de forma continuada, a un alumne seus companys

  2. Cerca casos reals de persones que n'hagin patit i els seus sentiments, sensacions, estat anímic, seqüeles...
 Estava en segon any de secundària i tenia només 13 anys quan tot va començar. Primer van ser paraules, després notes, insults i després ... cops.
 Sempre vaig ser una persona molt alegre i somrient, però trobar notes a la meva taula i en els meus quaderns amb un munt d'obscenitats va ser, a poc a poc, disminuint el meu somriure i la meva alegria.

  Per a mi estar en classes era un malson. Els professors ja ni tan sols em deien en passar la assistència, sabien que jo era allà, amagada. Faltava a classes un dia i era impossible aconseguir els apunts, ja que ningú volia prestármelos. La veritat em feia mal l'agressió verbal i les coses que deien, però sempre tracti de no prestar-li atenció ... Fins que l'agressió es va tornar física. Tenia blaus en els meus genolls, la meva camisa sempre estava bruta doncs em tiraven coses a sobre.  

Tot això em va passar a mi, i et demano una cosa. Sigues sempre amable amb qualsevol persona introvertida, doncs la teva simple amabilitat li alegrarà el dia. Ser insultada i humiliada en públic és realment dolorós.  
Tot això em va afectar de tal manera que vaig deixar de menjar, estava deprimida i em sentia en completa solitud. El no menjar em va causar anèmia, a més, ja no parlava, ja no reia i sempre inventava excuses per no anar a classes.  Però una mà amiga em va portar a la llum i em va il·luminar amb la seva forma de ser. Vaig començar a menjar, a somriure, a parlar, a veure-li el costat positiu a la vida. Per això et dic: dóna-li sempre una mà amiga a qui més ho necessiti, perquè pots salvar-li la vida. 
Ara estic en un nou col·legi, han passat 2 anys i i les coses milloren


Si fas o feies bullying, disculpa't amb aquesta persona. Ara "

 3. Què faries si te trobassis davant un cas de bullying? Ho denunciaries? Per què? 
Sa veritat no se que faria ja que no puc imaginarmo i no me vull posar en el lloc de cap de ses persones d'aquestes per que deju ser molt dur, pero supos que ho denunciaria , es que no ho se.

Comentarios

Entradas populares de este blog

El meu moment

El Petit Príncep

Accentuació