L'amistat

L'amistat


Descriu el teu o la teva millor amiga, física i psíquicament (caràcter). Què és el que més t'agrada? Per què? Quin espai ocupa a la teva vida?

El meu millor amic es alt i prim, físicament musculat per que fa atletisme, te els cabells curts i marrons, els ulls petits i de color marro molt obscur, te un nas llarg i els llavis molts fins, te la cara molt marcada i amb la barbeta punti-aguda .
Te un caràcter molt fort, i xocant,però quan vol es molt simpàtic però quan senfada no li provis de xerar que te dira de tot menos guapa.
Es molt bon amic ja que sempre que li cont alguna cosa em dona sa seva opinio i normalment sol ser bona però si algun dia ma de dir alguna cosa que no m'agrada també m'ho diu per que li agrada anar sempre de cara.
El que mes m'agrada es que ens veim poc i xerram poc per que ell te una vida molt moguda per els campionats i tot aixo, però quan ens veim no aturam de contarmoscosa i aixo m'agrada molt.
L'espai que ocupa en la meva vida es molt gran per que fa 4 anys que ens coneixem i ma ajudat a passar els moments dificils mde la meva vida

Comentarios

Entradas populares de este blog

El meu moment

El Petit Príncep

Accentuació